Subject: Riigitee 29 Märjamaa-Koluvere piirkonnas võrgu ümberehitus
From: "Siigur Egert" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 23 Dec 2024 14:40:35 +0200

Tere

Palun kooskõlastada elektriprojekt “Riigitee 29 Märjamaa-Koluvere
piirkonnas võrgu ümberehitus, Laukna küla, Märjamaa vald, Rapla maakond”,
mille käigus demonteeritakse olemasoleva 0,4 kV õhuliin riigitee 29 kohal
ning seejärel asendatakse maakaabliga.

Lugupidamisega

Egert Siigur

AS Connecto Eesti

Lauka tee 4

85008 Sauga, Pärnu

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

+372 526 7583

 <http://www.connecto.ee/> www.connecto.ee

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.